SMM криється у деталях: Цілі рекламної кампанії Facebook – відслідковуємо все
Facebook з одного боку намагається спростити налаштування рекламної кампанії до мінімуму, щоб це було доступно максимуму користувачів. З іншого боку він все більше удосконалює алгоритми, щоб дати маркетологу можливість максимально ефективно досягнути свою аудиторію і отримати більше продаж. В результаті такі, здавалось би, тривіальні речі, як ціль кампанії, бюджет та аудиторія, надають професіоналам неймовірні можливості налаштування ефективної реклами у Facebook. Але для цього потрібні тонкі налаштування.
У цьому пості ми розглянемо тези з доповіді Мішель Морган (Clix Marketing) під час під час сесії Search Marketing Expo West. І сьогодні мова піде про цілі кампанії рекламної кампанії у Facebook (які, до речі, дехто при налаштуванні таргетингу просто пролистує).
За словами Мішель, перше, і те без чого неможливо отримати ефективність реклами у Facebook – це цілі. Вірніше тонке налаштування цілей за допомогою алгоритмів. Без цього ми отримаємо “злив бюджету”.
Про що йде мова? Все просто:
Акцент на дії конверсії
Алгоритм Facebook оптимізує рекламну кампанію для дії конверсії, вибраної під час створення кампанії. Ви зможете використати будь-яку ціль, в т.ч. стандартні та користувацькі.
І ви можете використовувати будь-які дії конверсії, які вам потрібні, щоб Facebook міг допомогти вам оптимізувати його. До прикладу:
- Рівні підписки
- Пожертвування
- Вартість замовлення
- Кількість придбаних товарів
- Річний дохід
- Галузь
Фактично для завершення конверсії ви можете додати форму, в якій запрограмувати поле, в якому будете отримувати будь-які відомості про клієнта. (У межах розумного звичайно – ви ж розумієте, що можете запросити тільки загальну, неконфіденційну інформацію. А сегментувати на її основі клієнта – це вже справа майстерності маркетолога. І, звичайно, не додавайте безліч полів. Менше полів – більше продаж.) І ці відомості ми можемо відслідковувати і сформувати данні для алгоритму таргетингу Facebook.
Більш конкретно на приклладі:
Приклад B2B компанії: Відслідковування великих клієнтів
На веб-сайті компанії розміщувалась форма реєстрації, яка містила випадаюче меню для введення кількості працівників, якими вони планують керувати за допомогою інструменту компанії (природно – чим більше співробітників, тим більше заробляє компанія). Цю інформацію було використано для налаштування користувацької події за аудиторією і відповідно оптимізації під приведення корпоративних клієнтів відповідного рівня. (Мішель не вдавалася у деталі, які клієнти потрібні були компанії. Це і не важливо – головне, що ми можемо отримати будь-якого потрібного клієнта. Але це не обвязково повинні буди великі гравці.) Налатування інструментів приведе нежчи:
Використання Google Tag Manager, щоб отримати конкретні дані
Налаштування скрипта Facebook
Створення користувальницьких конверсій
Щоб створити спеціальну конверсію, було змінено подію веб-сайту на дію конверсії, а потім змінено значення параметра Параметри до події>. Потім були встановлені правила для різних кількостей працівників.
Зрештою, конверсії були налаштовані на кількість працівників.
Баланс обсягу і специфіку: Ідеальний обсяг конверсії
Для оптимізації переходів вам знадобиться певний обсяг переходів. Одна конверсія на тиждень нічого не вирішить. Facebook рекомендує близько 50 переходів. Це може здатися занадто, але обирайте дію з найбільшою кількістю, що відповідає вашій специфіці.
У наступних постах ми розглянемо бюджети і аудиторії. Аудиторії, звичайно, майже невичерпна тема. Але і налаштування бюджетів дає нам можливість покращити (зминшити витрати) кампанію у рази.