Переможець найголовніша – найприємніша точно – частина конкурсу у соцмережі
Зрозуміло, що конкурси запускаються в першу чергу для охвату. Щоб отримати репости і підписки, а за них ми платимо можливістю виграти приз. Великий чи маленький – без різниці. Фактично ми купуємо за цей приз лайки, репости і підписки (чи ще щось). Тому це з одного боку суто прагматичний, комерційний захід. Та тільки з одного.
З другого – коли позаду залишились всі прагматичні речі: планування самого конкурсу, визначення цілей, аудиторії, експерименти з таргетингом і всяке таке – настає час розіграшу і тоді прагматизм відступає. І починаються емоції. Ненадовго, проте починаються. І, власне кажучи, на деякий час забуваєш, що все це комерція, та просто радієш разом з переможцем конкурсу. Як можна не радіти, коли переможець радіє отак (цитую мовою оригіналу):
O kurcze! Dziękuję bardzo!
У цьому власне одна з переваг SMM. Коли ти працюєш з SEO чи з контекстною рекламою, ти бачиш цифри, графіки, проценти, мета-теги. В соціальних кампаніях ти бачиш конкретних людей. І розумієш, що твоя робота, можливо, приносить користь ще комусь окрім клієнта. В іделі твоя робота повинна бути корисною і клієнту, і його клієнтам. (Ну і тобі самому)
Тому ні в якому разі не забувайте, в кінці конкурсу – коли, власне кажучи, всі цілі досягнуті, і ви отримали n-нну кількість лайків, репостів, підписок – красиво підвести підсумки конкурсу, красиво вручити приз і красиво все це відобразити. Тому що не всі цілі ще досягнуті. Гарно приівтавши переможця, ви можете отримати від нього отакі ось фото у його FB, які безумовно додадуть позитиву вашій власній сторінці. А той позитив передасться усім вашим відвідувачам. Бо (не хочеться цитувати золотих хлопчиків з західних маркетингових агенцій, які в принципі ніколи не мали справу з необхіднісю розтягнути 80 доларів з/п на місяць) але тут ми з ними згідні – коли ти щось робиш з позитивом, воно передається.
Підтвердження цього, отакі чудові фід-беки, які им отримали по результатах конкурсу: