Просування на Facebook: Відео рулить

Великий пост по результатах кампанії у Facebook для наших хороших клієнтів, і майже уже друзів, мережі ресторанів Ukraińska Chata ще на підході. Коли власне кампанія (а вона досить широка) завершиться. Наприклад, про особливості менталітету “польського користувача Фейсбука”, який зокрема по конкурсу давав близько 50% органічних репостів (проти максимум 10-15 від “українського колеги”). Чи про “роль жінки” (чи то пак дівчини), яка у соціальних мережах рулить навіть вправніше за відео. А поки що вирішили поділитись невеличким досвідом просування у Facebook за допомогою відео, який був досить простий, досяжний для більшості і, ну дуже ефективний.

Отже і без того було зрозуміло, що відео-контент – це сила. Вірусне відео, професійні ролики, експертні підкасти. Але ті самі професійно зняті ролики чи вірусне відео – задоволення з дуже недешевих. Тому ми спочатку особливо і не дивились у той бік.

Але так сталось, що по ходу тестування Слайдер Революшн для іншого сайту виникла ідея записати з його допомогою відео – прямо з екрану. Окремо напевно напишу ще пост про цей цікавий лайф-хак. Це робиться ну дуже просто. Менше з тим, зробили отакий рекламний ролик. Доволі примітивненький:

і та-дам…

До цього бились з таргетингом, шукали “свого сприйнятливого користувача”, пробували різний текстовий і графічний контент. Але ціна “за вовлєчонность” все рівно не тішила. А тут за якихось 8 злотих, і зразу… Ну дивіться самі:

Звичайно взаємодія “3-секундний перегляд” то не репост чи принаймні лайк. Але все рівно “результат на ліцо”. До речі відео ше зібрало 6 абсолютно безкоштовних лайків і 3 репости. (При тому що “чемпіоном” до того на сторінці був пост з 2 перепостами).

Дійсно просто, дійсно ефективно.

P.S. Замість після мови, невеличкий досвід. Це відео з Ю-Тубу не зовсім те, що було розміщене у Facebook. В тому також спочатку була накладена Кеті Перрі “Файєрворк” (ну просто тому що вона тоді крутилась у автоплеї того ж Ю-Тубу). Але Facebook це зразу просік і присік. Написав, що “дуже схоже, що Ви використали аудіо захищене авторським правом”. Довелось переписати без звуку. Без звуку вже багато в чому не те, але є ідеї, як і це обійти. Але не проти почитати у коментарах, як Ви це питання вирішуєте. Як і в принципі міркування з приводу.

Поділитись